دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود
سرخط خبرها

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد معارفه شد

  • کد خبر: ۲۰۸۴۵۸
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه  فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در این مراسم که صبح امروز (۷ بهمن ۱۴۰۲) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سالروز وفات حضرت زینب(س) قرار داریم و ایشان سفیر واقعی کربلا بود و با روشنگری که صورت داد، مسیر امام حسین(ع) تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: حوزه بسیج شهرداری و شورای شهر یکی از قدیمی ترین و پای‌کار ترین حوزه های بسیج مشهد بوده و به نوعی می توان گفت که نمونه است. نیروهای بسیج شهرداری، نیروهای مخلصی هستند که در همه زمان ها و برهه های حساس پای‌کار انقلاب بوده اند.

شهردار مشهد افزود: در برهه ای ضرورت اینگونه بود که تغییری در فرماندهی حوزه صورت گیرد و با توجه به اینکه میسر نشد تا فرمانده جدید انتخاب شود، مسوولیت بسیج شهرداری به بنده واگذار شد و طی این مدت با پیگیری های فرماندهان بسیج، مقرر گردید تا فرد اصلح و مناسبی را در نظر بگیرند که در نهایت امروز شاهد یک انتخاب انقلابی و شایسته هستیم.

وی گفت:حمایت ها و همراهی های این شخص انقلابی در تمام ادوار برای همه ثابت شده و ما از امروز به عنوان یک فرد بسیجی در خدمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

قلندرشریف با اشاره به اینکه برای اولین بار، شهرداران مناطق وارد عرصه اجرایی انتخابات شده اند، تصریح کرد: امیدوارم همه بسیجیان انقلابی با بصیرت و آگاهی که دارند، همیشه نگاهشان به مسیر ولایت باشد و در جهت تقویت مسیر نظام اسلامی حرکت کند. بسیج باید بدون نگاه سیاسی به توسعه کشور کمک کند و امروزه وظیفه همه ما در بسیج، تقویت مشارکت انتخابات است و باید از راه های مختلف این مشارکت را افزایش دهیم.

در ادامه سردار علی اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) هم در جمع مدیران شهری مشهد گفت: طی روزهای گذشته توفیق داشتیم در مناطق دفاع مقدس باشیم و حدود ١٢٠٠ نفر از جوانان مشهد در اردوی راهیان نور حضور داشتند. کارهای خوبی در این عرصه در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در عرصه های مختلف انقلاب به عنوان بسیج موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: در دوران جنگ، بسیجیان توانستند با ایثار خود مملکت را نجات دهند و امروز باید جوانان از راه و منش این افراد نهایت بهره را ببرند. اهمیت بسیج برگرفته از فرهنگ اهل بیت است. امروز در جبهه مقاومت که تفکر آنان برگرفته از تفکر بسیجی است، توانسته اند رژیم اشغالگر را درهم بکوبند.

افراسیابی خاطرنشان کرد: زندگی در مجاورت امام هشتم، توفیقی است که نصیب ما شده و باید قدردان این توفیق بزرگ باشیم. لذا باید از تمام توان خود جهت پیشبرد اهداف انقلاب و جوانانی که خون خود را پای انقلاب ریختند استفاده کنیم.

همچنین سرهنگ محمدحسن عفت پناه جانشین ستاد اقشار بسیج سپاه امام رضا(ع) هم در این مراسم اظهارداشت: ما امروز پرچمدار نهضت بزرگی هستیم که حضرت زینب آن را شروع کرد و ماهیت آن خدمت به مردم است. روحیه بسیج نیز انقلابی و خدمت به مردم است.

وی گفت: بخش مهمی از حرکت بسیج باید در حوزه شهرداری محقق گردد و در راستای اعتلای بسیج که فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده، حرکت کنیم. پرچم شهرداری، پرچم خدمت گذاری به مردم است و ما باید کمک کنیم تا این پرچم به بهترین نحو برافراشته باشد.

سرهنگ عفت پناه بیان کرد: ما باید با تقویت روحیه بسیجی بین کارکنان و نیروهای شهرداری به سمت افرایش رضایت مردمی حرکت کنیم و درخواست دارم تا فرمانده جدید بسیج شهرداری، هیات اندیشه ورز موجود را فعال کرده و آسیب های موجود در بدنه که باعث نارضایتی مردم شده را شناسایی کند.

در ادامه این مراسم سرهنگ احمد زارعی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) هم در این مراسم گفت: در مجموعه بسیج ادارات، تکلیف شرعی و قانونی همسو با کل بسیج کشور داریم و در انجام این تکلیف کوشش داریم تا به اهداف عالی نظام برسیم. در این مجموعه برای حفظ ارزش های انقلاب تکلیف ویژه تری داریم تا تمام کارمندان جمهوری اسلامی ایران از طریق خدمت به مردم به تکلیف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: هدف ما برای حفظ انقلاب و خدمت به مردم است اما این خدمت به مردم در چارچوب و مشخصه انقلاب خواهد بود و در این مسیر حرکت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا در کوچیکترین رده بسیج ادارات، شخصی خلاف حرکت واقعی جریان انقلاب و خدمت به مردم کاری کند.

همچنین حجت الاسلام سید جواد هاشمی، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد گفت: حضرت امام خمینی در ابتدای کار انقلاب دستور شروع به کار نهادهایی را داد که یکی از آن نهادها، بسیج مستضعفین بود. مقام معظم رهبری نیز راهبردها و نکات اساسی فراوانی را برای بسیج مشخص کردند.لذا اهمیت کار بسیج در فرازی از سخنان رهبر انقلاب، اهداف فرهنگی و تربیتی است.

وی ادامه داد:براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار شهرداری فقط ساخت و ساز نیست و بسیج برای کارهای فرهنگی و تربیتی وظیفه سنگینی دارد و باید به این امر توجه ویژه تری داشته باشد. امیدواریم با همراهی و همدلی بتوانیم به وظایف خود در خدمت به مردم عمل کنیم.

حجت الاسلام هاشمی افزود: همکاران دلسوز و نخبگانی زیادی در مدیریت شهری داریم که باید از ظرفیت‌ این افراد استفاده کنیم و با تمام توان از این افراد کمک خواهیم گرفت. بسیج باید خانه امن بر همگان باشد و همه افراد این محل را خانه خود بدانند.

در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا قلندرشریف در زمان سرپرستی حوزه بسیج شهرداری تقدیر و حجت الاسلام سید جواد هاشمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد معرفی شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->